ALTERNATIV
SOLAR
ZÖLDRENDSZÁM
AUDI
  • Audi A3 Sportback e-tron
  • Audi Q7 3.0 TDI e-tron
BMW
  • BMW i3
  • BMW i8
  • BMW 225xe Active Tourer
  • BMW 330e
  • BMW X5 40e
CITROEN
  • Citroën C-Zero
HYUNDAI
  • IONIQ Electric
KIA
  • Kia Soul EV
MERCEDES
  • Mercedes-Benz C 350 e
  • Mercedes-Benz S-500 Plug-In Hybrid
MITSUBISHI
NISSAN
  • Nissan Leaf
  • Nissan e-NV200 Evalia
OPEL/VAUXHALL
  • OPEL Ampera
PEUGEOT
  • Peugeot iOn
PORSCHE
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Panamera Diesel Plug-In
TESLA
TOYOTA
  • Toyota Prius Plug-in Hybrid
VOLVO
  • Volvo V60 Plug-In
  • Volvo XC90 T8 PHEV
VOLKSWAGEN
  • Volkswagen e-up!
  • Volkswagen e-Golf
  • Volkswagen Passat GTE
  • Volkswagen Golf GTE

Elindult a 2170-es cella sorozatgyártása a Gigawattgyárban

A Gigafactory elnevezés az üzem gyártókapacitására utal, 2018-ra 50 GWh (gigawatt/óra) kapacitású cella készül majd itt évente.
Tesla Gigafactory - Sparks, NV.

Elon Musk nemrég azt nyilatkozta, hogy 2018-ban már félmillió darab Model 3-at szeretne gyártani és ehhez évi 50 GWh akkukapacitásra lesz szükség. A távolabbi célkitűzés, hogy a termelés évi 150 GWh-ra fusson fel, ez már évi másfél millió autó gyártásához lesz elegendő.

Tesla Model 3
A 2170-es cella jelenleg a világ legolcsóbb és legnagyobb energiasűrűségű cellája. Ez váltja a Model S és Model X-nél alkalmazott jelenlegi, még a Panasonic-kal közös 18650-es típust. A 2170-e jelzésű, 21 mm átmérőjű és 70 mm hosszú hengeres Li-ion cellák elsősorban a Model 3 részére, a Tesla Powerwall 2 és Powerpack 2 akkumulátorcsomagokhoz készülnek.

Egyetlen anód-katód pár van bennük feltekercselve